lørdag den 9. august 2008

Award...

Min dårlige samvittighed har taget over, og jeg bliver da nød til lige at tage dette op igen!
------------------------------------------------------------------------

Denne award har jeg modtaget af Thanni, med disse ord;
det er altid hyg'ligt og spændende at besøge din blog,der er nemlig altid noget at blive inspireret af,som f.eks. at gå i gang med at lave ATC-kort ;)
*Dét synes jeg også du skulle gå i gang med ja!;P *


Og nu har jeg også modtaget den af Betina, med disse ord;
En scrapper som bare gerne vil afprøve og vise det hele, samtidig med at der er tid til at fortælle om børnene og dagligdagen. Der er gåpå mod over hele linien her. Så absolut en "Brilliant webblog" hvor der er gang i den.

TUSIND TAK til Jer begge 2. Det varmer meget at modtage en award!


Jeg skal så finde 7 andre at give den til, men jeg må indrømme
det er ved at være noget svært, da mange allerede har modtaget
den, og egentligt så synes jeg også at ALLE fortjener den, for de
mange skønne kreative ting I laver.
Så i stedet for at give denne videre, vil jeg rose JER ALLE kreative
kvinder som mænd for Jeres kreative evner, som igen og igen
inspirerer mig og giver mig lyst til at lave endnu mere.
Jeg synes det er super dejligt, at vi kan være fælles om vores store
hobby, hjælpe og inspirere hinanden.
:)

Ingen kommentarer: