lørdag den 9. august 2008

Min 3. Award..


Jeg har modtaget denne award af; Kirsten -
Mange Tak for den, den er jeg også rigtig glad for.

The Rules of this award are:
1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog.
3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. you must link back to whoever gave you the award.
Disse 5 er;
Den 5. må jeg først "ud i cyberspace" og finde,
da jeg ikke har så stor kontakt med udlandet. :D

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er du sød da ...1000 tak!! :)..

Heidi sagde ...

Tusind mange tak.. Fin ATC blog du også har fået lavet har lavet ;)

Betina Olesen sagde ...

Tusind tak for awarden.... den er jeg super glad for.... så må jeg jo igang med at sende den videre....

Hmmmm...den regel med at sende den til en anden del af verden, kunne jeg da også få lidt problemer med... hmmmmmm

Hygge fra Betina... og tak for sidst... det var hyggeligt...