onsdag den 13. august 2008

Solsikke Sjov..

Så sker der vist snart noget med Solsikkerne.
Hvad jeg troede var en blomst, viser sig vist
at være god nok, og den bliver da også større, så
mon ikke snart den springer ud. :)

Hvor høj de præcis er blevet ved jeg ikke,
men mon ikke det lidt kan fornemmes på disse billeder?
(lillebror står og kilder storesøster derfor disse ansigter:)

Og selvfølgelig ville de også tage et billed af mig,
så for at få en lidt bedre fornemmelse for højden på
Solsikkerne kan jeg sige at min højde er 155..... :D
(ok jeg bøjer mig en lille smule her, ellers ville jeg få et blad i øjet:)

Glæder mig sådan til at komme til at scrappe disse billeder.

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Nåå - det var da godt der sker noget med solsikkerne ;)...så vil vi gerne snart se nogen LO'er med dem :P

Kirsten sagde ...

Herlige billeder ;-)
Ja, et solsikke LO er da en super idé ;-)

Der ligger en lille hilsen til dig på min blog, kig gerne forbi.

Thanni sagde ...

Der ligger en lille retur-hilsen til på min blog ;P

Charlotte sagde ...

Skønne billeder! Ja, de bliver sjove at scrappe! Sjovt at i har "taget mål" af planterne ud fra jer selv. hehe. :-)
Glæder mig til at se LOet (LOerne)!