søndag den 10. august 2008

6 i 1 ..

I dag er det Oskar's fødselsdag, han "bliver" 1 år.
(i hvert fald hvis min datter skal bestemme;)
Der skal jo følge lidt goder med, når man bliver
1 år, så han fik "morgenmaden" serveret i en
KÆMPE skål, og gaver, sang, flag og lys skulle der også til. :)
----------------------------------------------------------------------
Her ses min datter på en sten i den Japanske Have.
Synes det er et rigtig godt billed, så det skal da helt
scrappes en dag.

----------------------------------------------------------------
Her er min søn, med sin første rokketand -
eller ja - den faldt ud den 24. Juli.
Pludselig, gik det op for mig at mine 2 trolde bliver
så store, tiden flyver afsted.
Jeg kan slet slet ikke forstå han bliver 6 år til Oktober...

----------------------------------------------------------------------
Lidt Solsikkeupdate;
De er nu blevet 94 dage gammel.
De vokser og vokser, endda så meget at jeg har
måtte tage den altankasse ned der hang på væggen,
da de til sidst nåede loftet.
Og så er der endda en blomst på vej i 2 af dem. :D

---------------------------------------------------------------------
Og - her er lige et billed af nogle kuverter jeg har købt
i en Tiger butik. De kostede 10 for 10, billigt.
Så nu skal der laves kort. ;P
---------------------------------------------------------------------

Til sidst jeg altså vise min nye COMPUTER frem.
Den er købt til skolebrug, men det hindrer jo ikke mig,
i også at bruge den (lidt) til scrapbrug. ;D

----------------------------------------------------------------------

Frk.Scrap vender tilbage til lektierne.
Tak fordi du kiggede med.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Sikke nogle skønne billeder - dem glæder jeg mig til at se scrappet... ;o)

Thanni sagde ...

Tillykke med Oskar ;D
Jepz det kan godt være svært at følge med de unger og tiden der går :)...og jooo..sådan en bette comp kan vist godt tåle at blive brugt til noget scrap osse sku' jeg mene :p