mandag den 29. september 2008

Minialbum. Danmarks Japanske Have..

Så har jeg fået mit minialbum færdig om den japanske have.
Jeg er meget tilfreds med resultatet.
Og så skal der også lyde et stort tak til Tina inde fra scrap
katten, da hun har været så sød og lave bogstaverne til min forside. :)





- Her er der så et par nærbilleder af nogle af de detaljer der er.

Her har jeg stemplet oven på blomsterne.


Sad pludselig og manglede noget bånd, og fik så den
ide at stemple disse tegn på båndet selv. Det kan anbefales,
da ingen anden så vil have det samme bånd. (næsten)



Tak fordi du kiggede med.

Næste projekt: Album om turen til Barcelona.

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hold da op et flot projekt du har fået lavet. Det ser s...e godt ud. Lækre detaljer, farver, bogstaver... Ja, alt passer godt sammen.

Cowgirl sagde ...

Totalt lækkert album og så flotte detaljer du har arbejdet med - den japanske blomst er rigtig flot og det stemplede bånd også - FLOT ARBEJDE !!! den ville jeg gerne beundre IRL

Anonym sagde ...

Ovr hvor er det bare et vildt flot album !!! Smækfyldt med detaljer...total flot arbejde :O)

Unknown sagde ...

WAUW, hvor er det gennemført, det er super flot. :0)

Betina Olesen sagde ...

Hvor er det bare et superflot album.... virkelig mange lækre billeder og detaljer... hmmm... mon man kunne komme til at se det i aften...

Men...hvor ligger den Japanske have???

Hygge fra Betina

Charlotte sagde ...

Sikke er lækkert album!! Og hvor er der plads til mange billeder! Hvor har du købt det henne??
Jeg er vild med det hele - så fyldt med fine detaljer og lækre billeder. Rigtigt flot arbejde! :-)

Sarah sagde ...

Hold kæft hvor er det bare super lækkert...

Kreateten sagde ...

Hvor er det bare flot og totalt gennemført!

Tilte sagde ...

Halt der maule ... det er da godt nok noget af et projekt du har haft gang i. Og hvor er det bare flot og lækkert :o)