torsdag den 9. oktober 2008

Lidt Pink, En Stjerne, På 1 Hjul Og Visne Solsikker.

Det er vist tid til lidt nye herfra.

Først et LO jeg har lavet. JA der er enormt meget lyserød/pink på
det, men jeg synes nu altså det er blevet rigtig flot.

og nu er der så pause med de lyserøde farver!!! :o
_______________________________________________________
Her er et stjernealbum som jeg har lavet.
Dem synes jeg nu er ret søde.


______________________________________

Og så lidt hverdagsupdate:

Jeg begynder at tro min datter Linnea er født med hjul under
fødderne. Alt der har hjul på, kaster hun sig over med sådan en
stor vilje at hun bliver ved og ved til hun kan!
Først var det mini scooter, så cykel med støttehjul, så alm cykel,
løbehjul, rulleskøjter, rullesko og nu et hjulet cykel.
Jeg tænker ofte på hvad det mon så bliver når hun bliver ældre...
:/:D
Men Linnea har øvet sig siden starten af August på et hjulet cykel,
og NU kan hun. Hun har bare en vilje uden lige! Sådan!!!

Min søn Emil holder sig for tiden til sin cykel eller løbehjul.
Rulleskøjterne har han pænt stillet i gangen efter et
par fald der ikke var så sjove! Nu står der så skateboard
på ønskeseddlen til fødselsdagen i næste uge! :)

(jeg vil lige understrege Linnea plejer at have hjelm på når
hun kører rundt på diverse hjul, hun havde dog glemt den i
skolen denne dag!)
________________________________________
Her får I også lige et kig på min "nye" scrap plads.
Den gamle computer er nu blevet erstattet af den bærbare,
så nu bruges bordet her i stedet for til scrap, og det passer mig
nu meget godt. Dog er der ikke ryddet op på bordet her, men det
er meget meget mere "pænt" at se på end da det hele lå og flød på
spisebordet. :P

Og så lige nedenunder bordet, opbevaring hvor den gamle
computer havde sin plads. Jeg er nu godt tilfreds, og når min
stol står der, kan man alligevel ikke se det hele. :D

____________________________________
Så er beslutningen taget:
Solsikkerne er hermed døde!
De blev 154 dage gamle, det må også siges at være et langt liv,
og de levede godt så længe det varede. Og sjovt det var det at se
dem vokse sig store og flotte!

Hvad skal man mon så finde på at "følge"
nu når Solsikkerne er visnet?.. hmm...

Tak fordi du kiggede med. :)

8 kommentarer:

Kirsten sagde ...

WAUW, hvor er det et flot LO, - og de pink farver er da bare for seje. Jeg er vild med måden du har lavet overskriften på.

Det er sørme sejt, at Linnea har lært at cykle på en et-hjulet cykel, det er IKKE nogen nem sag :-)

Skønt du har fået et nyt scrapbord, - det er dejligt at man ikke er nødt til at pakke sine sager væk, når spisebordet skal bruges.

Heidi sagde ...

super sknt lo du har lavet :0)
Hun er da for sej din datter - super flot syntes jeg og dejligt med en vilje der siger spar to :o)
Lækker med ny putter og endnu mere lækkert med mere scrap plads ikk :o)

Anne Bente sagde ...

Så kom jeg endelig ind på din blog, kunne ikke få lov at skrive kommentarer før:)

SUPER flot lo du der har lavet, og super søde billeder , lækker scrapplads du der har,

ha en fortsat god aften.

Karina Beck sagde ...

Superflot lyserødt Lo til en sej pige. Også et flot stjernealbum.

Rigtig god weekend

Karina

Anonym sagde ...

I skal da dyrke GRÆSKAR nu ! Det var da godt nok også imponerende med de solsikker....
Skønt lyserødt, hvor titlen dog changere flot i farverne.
Og sikken en dygtig "cirkuspige" på den 1.hjulet....sådan én cyklede jeg også på engang...men jeg vil nok ikke turde vove forsøget den dag i dag.

Unknown sagde ...

Skønt LO, FED overskrift og rigtig flot bånd-blomst.
Hvor er det godt gået at hun sådan bare bliver ved indtil hun kan og så på en ethjulet...:0)

Betina Olesen sagde ...

pink el. ej... synes at det er et skønt og glad LO... passer garateret på din pige ;-)
Skønt med mere scrapplads, el. er det plads til mere rod...LOL...

Ærgeligt at du ikke kan komme d. 25...tror ellers at det bliver rigtig godt:

Hygge fra Betina

Tilte sagde ...

Jeg synes nu det er meget lækkert det pink LO ... og dit stjernealbum er meget fint.
Dejlig scrap-plads du har ;o)