torsdag den 16. oktober 2008

Emil's 6 Års Fødselsdag!

I dag er det Emil's fødselsdag, hurra hurra HURRA!
Dagen startede tidligt, fødselsdagssang på sengen, morgenhygge i
stuen, gaver og snak. Så skulle der lige hentes hvad der manglede,
børnehaven kom og der var børn overalt.
Der var skattejagt, hygge, snak, leg, middagsmad, og så også liiige
en ridderborg kage. (jeg kunne bare ikke stå for den så den måtte laves!).
Så skulle børnehaven hjem, de fik et styk gå hjem frugt pakket ind
i en pirat serviet med en lakrids/jordbær snor omkring!

Så tog min søster, niece og nevø også afsted, og så stod den på
hygge med en film blandet med Emil's nye nintendospil.

Så kiggede en veninde forbi, det var hyggeligt,
og børnene synes det var dejligt at se hende igen!

Og så kom børnenes far forbi, og senere deres farfar og faster med
gaver, så det har været en dejlig dag.
Og hvor er det altså bare dejligt, når ens dreng så siger her hen på
aften, at det altså bare har været en god dag. :)

Gaverne var mange, og han er glad for dem alle, lige nu er det dog
skateboard'et der er favoritten, sammen med hans nye spil med en hund. :)

HER SKULLE DER HAVE VÆRET ET BILLED
AF EMIL MED SIT SKATEBOARD

- men det kommer senere, da det var min søsters kamera vi brugte
og kortet deri ku ik gå i min computer!

Et stort TAK til min søster, niece og nevø for Jeres hjælp!
Rigtig dejligt I ville komme, og Emil synes uden tvivl det var hyggeligt!

TILLYKKE MED FØDSSELSDAGEN MIN SKAT!

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

Du får lige en hilsen her også, med stort tillyke med sønnen, det lyder som i har haft en alletiders dag.

Thanni sagde ...

Et lidt forsinket TILLYKKE til Emil...Dejligt at han havde en skøn føs'dag men gæster og gaver og alt det der nu engang hører til :)

Anonym sagde ...

Stort tillykke med knægten ! Det lyder som om han har haft en dejlig dag. Og du MÅ lægge et foto på af den kage !!!

Unknown sagde ...

Det lyder som en hyggelig dag Og tilykke med ham.
Jeg er vil også gerne se den kage :0)