søndag den 14. december 2008

14. december 2008

10 dage til jul? - tiden går for hurtigt...
Jeg har ikke været særlig god til og få skrevet herinde hver dag, hmm der findes ikke nogen god undskyldning for det overhovedet, men pyt det går nu nok alligevel. :)

Jeg har fået åbnet nogen pakker de sidste par dage, og fra Ettena fik jeg nogle søde rubons, fra Charlotte var det nogle fine eyelets og 2 pins (tror jeg nok de hedder) sådan nogen har jeg ikke lavet noget med før, så det glæder jeg mig til at prøve. :) Fra AGJ var der nogle blandet brads, feks mariehøne, myre, frø, bi, og så et andet dyr som eyelets. De er rigtig søde. Og fra krusedulle fik jeg 3 træstjerner. Tusind tak for alle de fine og dejlige gaver, det hele skal nok blive brugt. :D

Jeg er stort set færdig med alle julegaverne.
Lige nu går jeg og håber på min datters største ønske når at komme med pakkeposten inden der bliver jul. (kryds gerne fingre:) (efter jul får I se hva hun ønsker sig allermest) Min mor og far siger hvert år, de intet ønsker sig så hvad skal man så finde på ??
Hvis der skulle sidde en med en rigtig god ide, så lad mig endelig høre, for jeg er for en gang skyld helt blank for ideer til en gave til dem. :/

Ellers så bliver der rigtig julet her hos os. Det er rigtig hyggeligt, og ih hvor synes børnene det pludseligt er sjovt at lege inde på mor's værelse..... Hvorfor mon ?? :D Så "pegefingeren frem og sige - det må i altså IKKE" hehe indtil videre har det hjulpet, men heldigvis er gaverne pakket ind og ligger i et par store poser under min seng. :D

Det er nu lidt sjov, julen er også hemmelighedernes tid og Linnea har de sidste mange dage, kommet hjem fra skole/dus, og rent faktisk lagt sin taske ind på sit værelse, den plejer ellers ALTID og blive smidt næsten lige inden for døren når hun kommer hjem. Det har undret mig lidt, da hun jo kommer ind i enten stuen eller i køkkenet med lektierne, så det er da ikke dem hun laver derinde, og engang imellem lister Emil og Linnea ind på hendes værelse, og hvad de laver derinde må forblive en mysterium for jeg ved det virkelig ikke, men IH hvor er jeg dog nysgerrig. Linnea hentede dog en indkøbspose i køkkenet for nogle dage siden, og lod mig vide det var til noget affald hun havde på værelset, men endnu har jeg ikke set skyggen af posen endnu, så IH hvor er det dog spændende hvad de 2 har gang i. :)
Det var vist alt for nu. :D

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det lyder som om der er gang i julehemmeligheder over hele linjen hjemme hos dig, hyggeligt.
God adventsdag til jer.

Thanni sagde ...

Det er skønt med sådan en masse julehemmeligheder :)..
..og tja.det med gaver til forældrene kan nogen gange være et problem - og jeg har ikke lige årets lyse idé :)

Anonym sagde ...

Ih hvor dit indlæg oser af julehygge og hemmeligheder :O) Håber da, at Post Danmark når at aflevere den manglende gave...selv går jeg også og venter :O( Gaveide til dine forældre: Teaterbilletter, biografgavekort, minialbum, hjemmelavet gavekort til en spændende udflugt incl. frokost, bøger (der er så mange gode, danske biografier på markedet). Håber du finder på noget de bliver glade for !

Betina Olesen sagde ...

Nej, det er ikke nemt at nå det hele... og jeg selver langt bagefter med det der hedder "det hele" ;-)

Skønt med ungerne og deres hemmeligheder...uhhh det må kildre helt ned i deres storetæer af bare spændning...

Gaveide... en digital billederamme???

Hygge fra Betina

Anne Bente sagde ...

hvor lyder det bare hyggeligt med alle hemmeligheder, og kan du rigtig hygge dig knuss

Karina Beck sagde ...

Hej
God jul til dig og din familie.
Mange scraphilsener
Karina