tirsdag den 9. december 2008

9. december 2008

Længe har jeg gået og tænkt på at blive klippet, og idag tog jeg så beslutningen, og så skete det. :D

Måske ikke verdens bedste billed det første her, men det er faktisk ret svært at tage et billed af sig selv bagfra, men jeg synes alligevel I derude skulle se hvor langt mit hår var blevet.
Og så bagefter, igen bagfra med hjælp fra Linnea. :D

Og TADAAAAAA, ja det blev noget kort, men jeg kan selv rigtig godt lide det, og JA frisøren fladede også håret efter klipningen, og nu mangler der så lige lidt farve, så skulle jeg være helt klar til noget julesjov... :P


Tak fordi I kiggede med, og rigtig god 9. december aften til Jer alle derude. :)

6 kommentarer:

Thanni sagde ...

Go' beslutning - det ser super godt ud :)

Karina Beck sagde ...

Det ser rigtig godt ud dit nye look.

Anonym sagde ...

Hold da op der røg en ordentlig bid af ! Men det ser godt ud...du fik lige et "løft" :O)

Heidi sagde ...

ser rigtig godt ud - var bestemt ikke en dårlig beslutning :o)

Anne Bente sagde ...

ser bare super flot ud dit nye hår.

Heidi sagde ...

Det ser rigtig sødt og frisk ud. Ja forandring fryder. måske skulle jeg selv vove at få mit klippet, det lige så langt nu som dit var før...