søndag den 25. januar 2009

Min Humor Fejler Intet!

Se engang her: Min søde søde frø, ja muligvis jeg er gået hen og
blevet forelsket i ham!!?!! Dette var mit bud på scrapqueens første
opgave, men sørme om jeg så ikke blev smidt ud!
Og så endda via lodtrækning! Ork altså og ØV også!
Behøver jeg nævne jeg er SÅ skuffet??
(specielt fordi der var mange der hoppede fra af egen fri vilje! tsk!)

Okay okay, jeg ved godt dette LO ikke kan måle sig med mange af
de andre bidrag der var med, men det er da humor i topform!
- og samtidig dybt seriøst for hvad kan være bedre end at finde frøen/prinsen ?

Til de af Jer der ikke kan læse teksten kommer den her:
Min bedste drøm: er at der imellem de frøer jeg kysser en dag vil være en prins...

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det er da det fedeste LO - og en drøm du nok deler med en hel del ;P
.....og rigtig træls du røg ud af SQ - da især når det sker ved lodtrækning :/

Betina Olesen sagde ...

Øvvvv altså, ideen er da ellers humoristisk nok.... men disse regler var netop grunden til at jeg valgte ikke at deltage i år, synes de er mig en kende specielle...

Hygge fra Betina