søndag den 25. januar 2009

Nye Fede/Søde Stempler!

Jeg har besøgt scrapper.dk og nøjh nogle fede/søde
stempler de har fået. Lige til et rigtig drengekort og LO om man vil.
Jeg er i hvert fald total vilde med dem!

Og et dejligt sommerkort:

Er de ikke bare lige for søde/fede??
Jeg er i hvert fald total vild med dem! :))

OG SÅ ET SPØRGSMÅL:
Jeg har "kommet til" at købe den berømte Tote 3
(selvfølgelig i pink-sort) men jeg har siddet i aften og faktisk
ikke aner hvad det lige er jeg skal putte deri ??
Jeg vidste det da jeg købte den, men nu ved jeg det ikke.. Øhhh !
Hvad har I i Jeres tote ??

( Der skal SERIØST lukkes for min scrapkonto, hvis jeg skal
shoppeamok i Ejsing + der er en kommende fastelavnsfest på vej,
+ 60 års fødselsdag, + 32 års fødselsdag, hmmm -
gad vide hvor glad de ville blive for et par scrapblomster ???
Og joh, kunne jo bare dække mig til med scrapblomster til fastelavnsfesten,
meeeen ! :P (måske jeg ville vinde bedste
udklædning? må jeg lige overveje hmm)
Sidder der ikke bare én derude med en scrapkonto i minus efter
alle de skønne januar udsalg eller en der vil overtage mit
kort (uden kode) et par uger ? Vil nødig føle mig alene med dette! :/ ;P )

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jo de ER seje de drengestempler ;)...
Hmm...jamen jeg har ALT i min tote..stort set :D...alt til at skrive/tegne med, sakse, knive, lim, tape, min bog med skitser, stencils..you name it - it's there ;)
..og så er det jo rart og se der er andre end mig der har købestop indtil Ejsing ;P

Betina Olesen sagde ...

Jow, det er nogle rigtige søde stempler... ved du hvornår netbutikken åbner?

Øjjjj.... det var et stort spørgsmål...
Sværter i skuffen, floss på række, ovenpå dem en rulle gluedots, i midten ,im lille gulliotine, + metallinealerne. i nettet 2 ruller dobeltklæbende tape + lille skæreplade, blyater, tusser, pincet, bonefolder, saks, viskelæder, pensler, passer osv.

Det var ihvertfald hvad jeg lige kunne hive ud af hovedet... men ellers må vi jo sammenligne når vi ses.... men vil da sige at man flytter da lidt rundt i starten...

Hygge fra Betina

Karina Beck sagde ...

Søde kort og stempler.
Min tote er også hel ny men indtil videre har jeg Dobb tape, sakse sværter, penne, bonefolder, distresser ost ; ), glitterlim, dabber, fiskars skærer, punches, lim i pen og lim på tube osv.
Men jeg vil da kigge med her, så jeg kan se om jeg får gode ideer, inden jeg skal ud på mit første crop i Dreampapers den 31. ; )

wildau sagde ...

Ja det er altså nogle super søde stempler hun har fået fingre i...glæder mig til at se mere.

Ang toten så har jeg kun 1 og den indeholder det meste af mit værktøj, så er det jo mere eller mindre samlet.

Også et rigtig fint lo du fik lavet til konkurrencen..ked af at du røg ud...men den der ikke har held i spil, har held i kærligheden......:-)