fredag den 20. februar 2009

Grunden Til Manglende Kreativitet!

Jeg har modtaget et par mail's, hvori jeg bliver spurgt om,
hvordan det kan være jeg ikke viser noget kreativt frem længere.
Svaret dertil er meget enkelt: Min kreativitet er gået helt i stå.
Ideer og inspiration er der nok af rundt omkring, papir, pynt
osv har jeg mere end nok af, så egentligt er det bare at komme
igang, men jeg kan ikke... Jeg kan nok sidde og kigge på et LO, få en
ide, forsøge at udføre ideen, men jeg giver op alt for hurtigt.
Jeg kan sidde og male stempelmotiver, for så at ligge dem i æsken,
i stedet for at bruge dem til feks et kort.

Grunden hertil er for mig meget personlig, men jeg kan da sige så
meget, at når man kæmper mod en kommune som kaster rundt
med en, som var man intet værd, og render til en masse
samtaler/undersøgelser, og får afvide det hele skulle være sket for
5 år siden, kan man gå hen og føle de sidste 5 års kamp mod
depression og angst har været spild af tid, hvis det ender med at
vise sig at medicin ku ha hjulpet for år tilbage...
Jeg har mere end nok at kæmpe med, og den overskud og energi
der er tilbage går udelukket til mine børn og..., de er trods alt
vigtigere end at få lavet ugens side i ugealbummet, selvom jeg
vildt gerne vil scrappe scrappe og scrappe... Grunden til
kampen mod kommunen og det andet jeg kæmper med, er en
længere historie, men igen også personlig og ikke noget jeg føler
alle og enhver behøver kende til! Men det er derfor jeg for tiden
ikke viser noget frem, men jeg skal nok komme stærkt igen,
mit humør fejler trods alt intet ! ;D

Til Jer der sendte mig mail's, tusind tak for Jeres hilsen,
det varmer meget i denne tid! :)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Smukt skrevet. Skønt at nogen har savnet din kreativitet nok til at sende dig en hilsen - det må virkelig have givet dig et skulderklap. Jeg kender ikke din situation - behøver det heller ikke for at vide at kampe med kommuner og diverse undersøgelser mm. kan være opslidende. Den erfaring har jeg på min egen krop. Jeg sender dig derfor halvdelen af det kampgejst og gåpåmod jeg har (der er nok til os begge) Jeg holder mig altid til mit motto "This too shall pass" Til slut et tankeknus.

Karina Beck sagde ...

Kreativiteten skal nok komme igen, det er jeg overbevist om.
Pas på dig selv.
Knus

Marianne1972 sagde ...

Jeg synes det er flot, at du trods alt fortæller noget herinde. Jeg forstår dig fuldt ud, at du ikke har så meget kreativitet når der er så meget andet der driller i hverdagen.

Jeg glæder mig bare til du kommer stærkt igen som du skriver. Og jeg ønsker dig held og lykke med kampen. Jeg krydser fingre for en god og hurtig løsning. Knus Marianne

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Et stort cyberkram fra din scrapmor. Jeg ved du nok skal komme oven på igen. Trods alt er det snart forår og solsikkefrøene skal i jorden.

sonja sagde ...

stort kram herfra. håber du får din kreativitet tilbage.kender alt til de kommuner der bare kører rundt med en. håber de snart finder ud af noget,så livet kan blive godt for dig og dine børn. knus sonja.