søndag den 15. februar 2009

Vinderne Af Blog Candy'en..

Jeg ringede til min mor, og fik hende til at sige 3 tal
mellem 1 og 56. Tallene blev: 17, 45, 52.
Dét vil sige, det er kommentar 17, 45 og 52 der har
vundet blogcandy'en. For at være ekstra venlig har jeg
talt mig frem til hvem vinderne er:

17: Scrapfan
45: KarinaHadsten
52: Air4Brains

Hvis I vil mail'e mig Jeres adresser, vil pakkerne blive sendt i løbet af et par dage:



Gave nummer 1 til Scrapfan.

Gave nummer 2 til KarinaHadsten.


Gave nummer 3 til Air4Brains.


Dét har været mig en fornøjelse at lave denne blogcandy.
Super dejligt så mange ville lege med, og tak for alle de
dejlige hilsner undervejs. Og tænk bare, jeg fandt også
"min scrapmor" Fruscrap. Ja så kan det altså ikke blive bedre. :P

Jeg håber vinderne kan bruge tingene, der er i hvert fald rig
mulighed for at lave alt fra et lille rundt album til, drengekort,
og selvfølgelig en masse med kærlighed. :D
Tak for deltagelsen!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Aj... Jubii.. den gave er bare så fin - jeg glæder mig til at hygge mig med tingene. Adressen er sendt! Det har været hyggeligt at komme forbi med den daglige hilsen.