søndag den 8. februar 2009

Oooups.....

Jeg er faldet i igen! Jeg kan slet ikke stå for Timmy her, han er SÅ
kær, så måtte eje flere stempler med ham! Altså, kan man stå for ham ???

Og så lige et kort. Egentligt skulle dette have været brugt til et
minialbum ud af kuverter, til en udfordring inde på TSC, men jeg
nåede ikke at uploade lørdag, så nu er "siderne i albummet"
altså brugt til kort i stedet for.
Et ganske enkelt kort, men tjek lige bagsiden af det:
Endnu et nyt stempel fra scrapper.dk -
og så endda med dansk tekst! Synes dét er SÅ fedt med danske tekster!

Nårh joh, var vist Ejsing jeg var ved at spare sammen til hmm!! ;P

3 kommentarer:

Ragna sagde ...

Ja er det ikke skønt med det album. Siderne kan bare bruges til så meget andet også.

Thanni sagde ...

Go' idé med at bruge siderne til kort :)..og det stempel dér kunne godt finde hjem til mig osse tror jeg ;)

Lene sagde ...

Hej!
Jag har tittat i din blogg och det finns mycket fint här.
Du frågar om man kan stå för Timmy?
Härliga stämplar! Får jag fråga dig var man kan köpa dem?

Eftersom jag är dansk och är i Danmar ibland kunde jag kanske få tag på dem!
Ha en trevlig helg!
Kram Lene