tirsdag den 27. januar 2009

At Fylde En Tote ?

- Er faktisk ikke særligt nemt. Jeg har jo i forvejen minitoten som
alle mine skriveredskaber er i, og det fungerer jo nu meget godt.
Så hvad propper man i den store ? Ok indrømmer jeg kunne have
fundet flere ting og dims og dutter at proppe deri, men der skal jo
også gerne være en slags orden, og begynder jeg at rode rundt
i det hele nu, glemmer jeg bare hvor jeg har lagt diverse ting.
Lidt blev der proppet i den, men det er nu ikke meget.

Jeg kan dog godt lide skuffen med alle sværterne, så gælder det
bare om at huske at ligge dem deri igen efter de er brugt. :P
Men mon ikke nok jeg skal få fyldt den op før eller siden. :)


Så til noget andet.
Jeg har pt gang i ikke mindre end 4 minialbums.
Faktisk nogle der har været undervejs i løbet af sidste år, men
aldrig er blevet færdig med dem. :/ Min søster havde lavet et abc
album om sig selv, og dén ide tog jeg hurtigt til mig, og her er så
hvor langt jeg er kommet, og nu ligger det halve album så blot
oppe hos de andre. Jeg må virkelig snart tage mig sammen.
Ellers ender det med scrapudsalg hjemme hos mig -
tingene ligger jo nærmest og skriver for at blive brugt. ://

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg synes nu, at din fordeling i toterne ser meget struktureret ud, hvilken orden ; )
God ide med et abc album.
Ses vi evt til Scrap´N ´Dream den 7. ?

Karina Beck sagde ...

Nej, jeg kommer Desværre heller ikke til Ejsing. Jeg skal på to større crop den 31 jan og 7. feb og så er min kvote vist brugt op for en tid ift familien og dankortet ; ) : )

Charlotte sagde ...

Hold da op - 4 minialbums på en gang! Det er sejt! :-)
Ihhhhh - det var godt jeg lige så dette indlæg her på din blog. Det er jo en TOTE jeg er NØD til at købe inden jeg skal til stor scrappemesse d. 7. Har nemlig ikke nogen - tror jeg er den eneste scrapper her i landet, der ikke ejer en TOTE. hehe :-)
Rigtig god dag til dig. Glæder mig til at se minialbums!

Thanni sagde ...

Der ligger en award...nææ faktisk to til dig på min blog :P

Betina Olesen sagde ...

Så er toten i brug.... håber at der var nogen af tips'en der kunne bruges ;-) men bare rolig, det varer ikke længe inden den er fyldt op.... og så overvejer man en tredje...lol...

Tak for invitationen, det kunne da godt være at jeg tog dig på ordet... måske man kune lokke et par stykker mere ;-)

Hygge fra Betina

Cowgirl sagde ...

Kan altså slet ikke begribe hvordan du kunne nøjes med den lille tote !!! Husk at vende sværterne på hovedet - så holder de længere (tørrer ikke så hurtigt ud)