søndag den 30. marts 2008

Masser Af Nyt...

Så kommer der lige lidt nyt herfra igen - det er jo som sagt ikke meget jeg sidder ved en computer da min egen er gået helt død - så jeg sparer og sparer og håber jeg snart får mig en ny! :D - men indtil da smutter jeg ned til min mor, og låner hendes, dét er meget bedre end slet intet! :)

Jeg har fået lavet en del vil jeg selv sige, men da der er billeder af mennesker på nogle af Layout'ene (?) som jeg ikke lige har fået spurgt om de vil ligge på nettet, har jeg valgt ikke at vise dem.

Det drejer sig om min søns mappe oppe i børnehaven, den har vi haft med hjemme i weekenden og lavet 4 flotte sider til. Blandt andet: "min far og søster" og en side med "min weekend - familie"og en med "min familie". Men jeg tror min søn nu har byens flotteste "barnets mappe". ;D (hihi)

Men her kommer der nogle sider jeg gerne vil vise frem, og håber at få ris og ros - så man kan blive bedre og bedre.. :)


Min Datter Linnea Og Hendes Kanin Christina (opkaldt efter en vikar i hendes børnehave:)
Kaninen er desværre gået bort!


Min Datter Linnea Der Har Fanget Sig En Forkølelse.



Min Søn Emil - Der Altid Bare Er Så Glad!


Min Søn Emil Igen - Ord Kan Ikke Beskrive Hvad Jeg Føler Når Jeg Ser På Dette Billed! :

Og Igen Min Søn Emil - Jeg Fandt Forskellige Billeder Hvor Jeg Kunne Skære Til Så Jeg Kunne Få Det Som Her På Lo'et. Er Rigtig Glad For Resultatet.



Og Så Lige Et Par Kort Jeg Har Fået Lavet - Inspirationen Har Jeg Fået Fra Min Søsters Kort! (hihi) :) :)


Dét var alt for nu. :)

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Du har da i den grad været flittig!! :)..flotte LO'er og jeg kan godt li' at de er så forskellige. Det sort/hvide "pieces of you" er jeg da helt vild med..det er rigtig sødt med puslebrikkerne og måden du har sat det op på :)
Bilederne bliver desværre ikke større når man klikker på dem - øv øv..så teksten kan jeg altså ikke læse :)

FrkScrap sagde ...

Det må jeg få rettet på en anden dag, mine børn og jeg skal til at hjem af - men tak for oplysningen. :)

MH72 sagde ...

Dejlige layuts med skønne billeder. Kan rigtig godt lidt det med "små-delene" (!) af dem...
Forøvrigt - hvis du gerne vil uploade et layout uden at have fået tilladelse af dem der er på billedet, så kan du blot blænde deres ansigter. Enten inde i et fotoprogram, eller simpelthen ved at lægge et lille stykke papir over deres ansigter når du fotograferer/scanner det ind...